heder

מתיחת פנים – כך תבחרי את המנתח שלך

ההחלטה לעבור הליך אסתטי באזור הפנים היא החלטה אמיצה, שיכולה לשנות לנשים רבות את החיים ולהעלות את הבטחון העצמי שלהן במידה רבה. מתיחת פנים היא טיפול שניתן לעבור במגוון שיטות ורמות מורכבות, החל ממתיחה קלה שקרויה גם "מיני מתיחה" ועד לניתוח הקלאסי המוכר והפופולרי. ההתאמה הנכונה בין סוג התהליך המומלץ לפציינטית הספציפית, זה שיוביל לתוצאה הטבעית והטובה ביותר, תלויה רבות במנתח ובניסיונו בתחום.

ד"ר אבנר בן שושן הינו מומחה לרפואה אסתטית, שצבר ניסיון רב בטיפולי מתיחת פנים בשיטות מתקדמות, ה"משילות" שנים מהמראה החיצוני.

מתיחת פנים וטיפולים אסתטיים נוספים לשדרוג מראה הפנים

דישנן, כאמור, כמה וכמה רמות של מורכבות בכל הקשור לטיפולים אסתטיים, המשפרים את מראה הפנים בגילאים שבהם מופיעים קמטוטים או קמטים עמוקים. עבור נשים רבות שחוששות מניתוח של ממש, הטיפולים הפולשניים יכולים בהחלט להתאים ולתת מענה מספק, אך אלו המתמודדות עם קמטים עמוקים וחולמות על שינוי משמעותי והצערת פנים שתהיה ניכרת לעין, יעדיפו לעבור את הניתוח המורכב יותר.

טיפולים שנחשבים לפחות מורכבים יכולים להיות, למשל, הזרקת בוטוקס או חומצה היאלורונית לטשטוש הקמטים, הזרקת שומן עצמי או מיני-מתיחה הכוללת רק חלק מהפנים ומעניקה שדרוג קל.

עם זאת חשוב להבין כי מתיחת פנים, למרות מורכבותה, עדיין נחשבת לתהליך האפקטיבי מכולם, זה שממש "מחזיר את הזמן לאחור" ובנוסף גם מחזיק מעמד למשך שנים רבות.

על חשיבות הבחירה במנתח הנכון לתהליך השינוי שלך

ניתוח למתיחת פנים מהווה, בנוסף לטיפול פיזי, גם תהליך רגשי לכל דבר ועניין, שמעורר באופן טבעי חשש בקרב מטופלות רבות. למעשה, ישנן נשים שבשל הרתיעה מעצם הטיפול וכן מהשינוי החיצוני הדרמטי הצפוי בסיומו, עלולות להימנע מלעבור טיפולים אסתטיים. בעיות מסוג זה יכולות להיפתר בקלות, כאשר המטופלת בוטחת במנתח שלה ומקבלת הסבר מעמיק כבר בתחילת הדרך, באשר לתוכנית הטיפולית המיועדת אליה, המותאמת באופן אישי למאפיינים הפיזיים שלה ולרצון שלה להגיע לתוצאה מסוימת.

מתיחת פנים עם רופא מומחה – שלב אחר שלב מתחילת הדרך ועד להחלמה

המראה הטבעי הוא הנחשק ביותר, כמובן, לכן חשוב להבין עד כמה הקשר בין המנתח למטופלת והרוגע שהוא מסוגל להעניק לה, בכל שלב ושלב לאורך הדרך, קריטי להפגת החששות ולקבלת תוצאה משביעת רצון. כמובן שהניסיון העשיר של הרופא המטפל המבצע כל אחד ואחד משלבי הניתוח במומחיות רבה, הוא החשוב ביותר לקבלת תוצאה טבעית שמחזיקה מעמד לשנים ארוכות.

ד"ר אבנר בן שושן הינו רופא מומחה לרפואה אסתטית ומוביל בתחומו, המבצע מתיחות פנים לנשים ולגברים, נוסף על טיפולי אסתטיקה מגוונים. לפרטים נוספים מוזמנים להיכנס לאתר.

ד"ר אבנר בן שושן מומחה לניתוחי פנים