heder

מדריך להגדלת חזה

החזה הנשי הינו סמל לנשיותה של האישה ולמראה שהוא מושך וחושני. בדרך כלל מדובר על מראה אידיאלי של חזה שהוא בגודל הנכון על פי אמות המידה החברתיות הקובעות זאת, שהוא זקוף ובעל צורה יפה ואסתטית. אין זה פלא כי ניתוח הגדלת חזה הפך לכה נפוץ עם השנים.

הרי מי מהנשים לא תרצה להרגיש מושכת וחושנית ולהיות בטוחה בנשיותה ולהקרין זאת? אישה שלא מרוצה ממראה החזה שלה וזאת בעקבות הריונות ושינויים הורמונאליים או דיאטות למיניהן ששינו את המראה עשויה למצוא מענה מדויק ובטוח לבעייתה וליהנות שוב ממראה חזה אטרקטיבי בהליך בטוח, קל ופשוט.

מיטב המנתחים הפלסטיים עוסקים בניתוחי הגדלת חזה ומאפשרים למנותחות ליהנות מתוצאה טבעית ואמינה ממש כאילו לא הייתה כאן שום התערבות כירורגית למען מטרה זו.

תוצאות מהימנות בהליך פשוט ובטוח

ניתוח הגדלת חזה כאשר נעשה בידיים של מומחים בלבד מאפשר להגיע לתוצאה בטוחה. למרות המחקרים שמוכיחים אחרת השתלים בהם נעשה שימוש בימינו הינם בטוחים מבחינה רפואית והשתלתם אינה כרוכה בסיכון או סיבוך, ברוב המקרים.

כדי שתגיעו לתוצאות הטובות והאמינות ביותר תוך בטיחות מרבית של התהליך וודאות גדולה הקפידו לבחור רק מנתח פלסטי בכיר ובעל שם בתחום ניתוחי הגדלת חזה וזאת לאחר שערכתם סקר שוק בין מספר רופאים העונים להגדרה זאת. רק רופא שלפניו הצלחות ברורות בתחום הוא רופא שמומלץ לגשת אליו ולהתחיל את הבירור לגבי התהליך הצפוי לכן.

למי מתאים ניתוח הגדלת חזה?

רק כאשר השד הגיע לסיום ההתפתחות שלו המרבית רק אז ניתן להחליט האם יש לבצע הגדלת חזה. כיום ישנן נשים בטווח גילאים רחב הפונות להגדלת חזה כאשר הן אינן מרוצות מהגודל או מצורת השדיים שלהן.

על מנת להגיע לתוצאה הטובה והאופטימאלית עבורכן ללא תופעות לוואי או סיבוכים ובהחלמה מהירה וחזרה מהירה לשגרה, מומלץ לבחור באחד מהמנתחים הפלסטיים המומלצים להגדלת חזה המשתמש בשתלים אנטומיים שהם שתלי סיליקון שיוכנסו במקצועיות לאזור החזה שלך תוך בטיחות מלאה בתהליך ותוך התאמה מדויקת לגודל החזה הרצוי שיתקבל בסופו של התהליך ולשביעות רצונך המלאה.